Sunday 14 April 2013

pink above the town














.

7 comments:

  1. "in fiecare dintre aceste vieti ai fi putut intra un pic,dar destul ca sa-ti dai iluzia ca nu esti priponit de o singura minte,ci ca poti sa te pui,pentru scurta vreme, pentru cateva clipe,in pielea si in mintile altora. Ai fi putut deveni spalatoreasa,carciumar,cantaret ambulant. Si ce incantare,ce minune mai mare poate fi decat sa-ti parasesti liniile drepte ale personalitatii si s-o iei pe urmele acelor pasi care duc ,pe sub ciulini si trunchiuri groase de copaci,in miezul padurii,unde traiesc acele fiare salbatice,care sunt semenii tai? "

    (V.Woolf, Hoinarind pe strazi, din volumul Portrete in oglinda).

    cand ai timp,citeste acest eseu,este in cartea ei pe care ti-am dat-o,de eseuri,nu stiu daca ai apucat sa le citesti,am innebunit ieri de placere,citindu-l sub copaceii infloriti,rar am vrut mai mult sa fi scris eu acest fragment...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, asta a fost obsesia mea dintotdeauna, sa intru in cat mai multe minti, sa fiu toate, sa simt totul :-)

      acum citesc The Years, este atat de maaaare :-)

      Delete
  2. how beautiful to see the world through flowers :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)

      so many flowers in your next poems, i can't wait to read them :-)

      Delete
  3. hello my beautiful friend, this is soooooooooooo fairy tale like and beautiful, this pale rosecoloured world.it is almost as if -if love had a town to live in it would be this one.

    if it rains in your world I hope it rains pale rose coloured petals.
    je t'embrasse en l'idée de rose de creme comme c'est un vin de la vie

    ReplyDelete
    Replies
    1. it does look like a fairy-tale town in these photos, doesn't it, Madeleine? :-)

      now i am smiling, you have made the petals magical with your enthusiasm :-)

      Delete